PAD (Plan de atencion a la diversidad) :
Definizioa:
Oinarrizko hezkuntza zuzendu behar duen printzipioa, ikasle guztiei hezkuntza egoki bat eskaintzea du xede, bakoitzaren ezaugarriak eta beharrak kontuan hartuz.
Funtzioak:
1.- Hezkuntza Premia Bereziak identifikatu.
2.- Hezkuntza Premia Bereziak pairatutako ikasleenganako atentzioa.
3.- Hezkuntza Premia Bereziak duten ikasleen eskolaratzea zihurtatzea.
4.- Gurasoen parte-hartzea.
5.- Familien banakako aholkularitza
6.- Irakasleak espezializatuak egotea.
7.-Eskolako antolakuntza garatzea.
8.- Irakasleen formazioa, Hezkuntza Premia Bereziak dituztenekiko, sustatzea.
Programak:
1.- Integrazioaren aldeko programa.
2.- Harrera Plana.
3.- Egokitze linguistiko Plana.
4.- Aukera berdintasunaren Plana.
5.- Eskola abstentziorako Plana.
POAT (Plan de orientación y acción tutorial) :
Definizioa:
Oinarri pedagogiko-didaktiko osatzen eta koordinatzen duen tresna da. irakaslegoaren eginbeharretan eta orientatzearekin erlazioa du et tutoreetan eragina du ere.
Funtzioak:
1.- Garapen pertsonala eta soziala.
2.- Orientzaio akademikoaren garapena.
3.- Ikaskuntza-irakaskuntza prozesuaren zailtasunen prebentzioa.
Programak:
1.- Harrera Plana.
2.- Hezkuntza etapak gainditzeko programa.
Hona hemen klasean landu genuen muralaren argazkia:
No hay comentarios:
Publicar un comentario