Eskola
inklusiboaren oinarriak eta Ikastetxearen antolakuntza ikasgaien arteko lotura
lortzeko bi astetan egindako lana izan zen, Gasteizko Magisteritza eskolako 2.
Mailako bi klaseen arteko elkarlana sustatuz. Lan honen bidez, taldelana eta
ezagutzen ez dituzun pertsonekin lan egitea behartzen zaitu, haien beharretara
moldatzera eta adostasunetara heltzera.
Lehen
esan bezala, bi astetan zehar eginiko lana izan zen, baina nire kasuan lehen
asteko lehen egunean (Martxoak, 14) ezin izan nuen klasera joan eta horregatik
bigarren astean (Martxoak 19 eta 21) lan osoa egin behar izan nuen, behintzat
nire taldekideak arazo berdina izan zuten eta inork ez genuen beste talderik
egindako lana apurtu. Beraz, Maria, Ania, Edane eta laurok talde berria osatu
genuen eta bi egunetan experimentation lana bukatu genuen. Bukatzeko
denborarekin justu-justu ibili ginen eta azkenak bukatu ezean bukatutzat eman
genuen epe barruan.
Hurrengo argazkian, taldea egindako
murala agertzen da:
Murala
egiterako momentu guztietan, taldekideekin oso gustora egon nintzen eta erraza
izan zen adostasun batera heltzera eta guztion artean lana Aurrera eramatea.
Bakoitzak bere rola hartu zuen eta errespetu osoz lana ongi egin genuen.
Lana egiten hasi baino lehen, taldeko laurak batu ginene eta inklusiboa zer den eta honen definizioa adostatu genuen hitz gutxitan: "Taldearen ezaugarriak kontuan hartzen dituen hezkuntza da". Honetaz aparte, hezkuntza inklusibora izatera heltzeko, hainbat faktore behar dira eta hauexek aipatu egin genituen inklusioaren ezaugarriekin batera:
Banakakoak(irakasleak):Formakuntza,esperientziak,sinesmenak,
eta sarrerak
Gela barrukoak: antolaketa eta
lan- plangintza.
Eskolaz kanpokoak:
politika,finantziazioa eta baliabide erabilgarriak.
Inklusioaren ezaugarriak:
Kalitatezko hezkuntza
guztiontzat.
Guztion arteko partaidetza
Zuzeneko inplikazioa.
Motibazioa piztu.
Baliabideak eskaini.
Norberaren erritmoa
errespetatu.
Espazio eta denboraren
berregituratzea.
Metodologia aktiboa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario