domingo, 24 de marzo de 2013

ESPERIMENTAKZION



            Eskola inklusiboaren oinarriak eta Ikastetxearen antolakuntza ikasgaien arteko lotura lortzeko bi astetan egindako lana izan zen, Gasteizko Magisteritza eskolako 2. Mailako bi klaseen arteko elkarlana sustatuz. Lan honen bidez, taldelana eta ezagutzen ez dituzun pertsonekin lan egitea behartzen zaitu, haien beharretara moldatzera eta adostasunetara heltzera.

            Lehen esan bezala, bi astetan zehar eginiko lana izan zen, baina nire kasuan lehen asteko lehen egunean (Martxoak, 14) ezin izan nuen klasera joan eta horregatik bigarren astean (Martxoak 19 eta 21) lan osoa egin behar izan nuen, behintzat nire taldekideak arazo berdina izan zuten eta inork ez genuen beste talderik egindako lana apurtu. Beraz, Maria, Ania, Edane eta laurok talde berria osatu genuen eta bi egunetan experimentation lana bukatu genuen. Bukatzeko denborarekin justu-justu ibili ginen eta azkenak bukatu ezean bukatutzat eman genuen epe barruan.


Hurrengo argazkian, taldea egindako murala agertzen da:


Murala egiterako momentu guztietan, taldekideekin oso gustora egon nintzen eta erraza izan zen adostasun batera heltzera eta guztion artean lana Aurrera eramatea. Bakoitzak bere rola hartu zuen eta errespetu osoz lana ongi egin genuen.

 Lana egiten hasi baino lehen, taldeko laurak batu ginene eta inklusiboa zer den eta honen definizioa adostatu genuen hitz gutxitan: "Taldearen ezaugarriak kontuan hartzen dituen hezkuntza da". Honetaz aparte, hezkuntza inklusibora izatera heltzeko, hainbat faktore behar dira eta hauexek aipatu egin genituen inklusioaren ezaugarriekin batera:

  • Banakakoak(irakasleak):Formakuntza,esperientziak,sinesmenak, eta sarrerak

  • Gela barrukoak: antolaketa eta lan- plangintza.

  • Eskolaz kanpokoak: politika,finantziazioa eta baliabide erabilgarriak. 

    Inklusioaren ezaugarriak:

  • Kalitatezko hezkuntza guztiontzat.

  • Guztion arteko partaidetza

  • Zuzeneko inplikazioa.

  • Motibazioa piztu.

  • Baliabideak eskaini.

  • Norberaren erritmoa errespetatu.

  • Espazio eta denboraren berregituratzea.

  • Metodologia aktiboa.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario