sábado, 9 de febrero de 2013

UNO MAS, UNO MENOS


Lourdes bere mutilagunarekin.

Film labur honek, Down Sindromea duen neska baten istorioa kontatzen du eta dokumental bat grabatu nahi duen kazetari baten laguntzaz erakusten digu bere egunerokotasuna.


Lourdes (18 urteko neska) eta Ana (Kazetaria) hasiera batean ez dira ondo moldatzen, bigarren honek ez baitu Lourdes aintzat hartzen, baina denbora pasa ahala haien artean harreman gogor bat sortarazten da eta azkenean adiskidetasuna sortzea lortzen da.

Benetan gomendagarria den filma da, unkigarria eta erraz ikusten dena eta batez ere Down Sindromea hurbiltzen gaituena.

Hona hemen filmaren aurrerakina:

Aurrerakina lortu izan den web orria hauxe da eta hemen adimen minusbaliotasuna duten pertsonentzako bideratuta dago. Film labur honekin batera gomendagarria guztiz.

1 comentario:

  1. Adimen emozionala... "en su Ética a Nicómaco, Aristóteles realiza una indagación filosófica
    sobre la virtud, el carácter y la felicidad, desafiándonos a gobernar inteligentemente nuestra vida emocional. Nuestras pasiones pueden abocar al fracaso con suma facilidad y, de hecho, así ocurre en multitud de ocaiones; pero cuando se hallan bien adiestradas, nos proporcionan sabiduría y sirven de guía de nuestros pensamientos, valores y supervivencia. Pero, como dijo Arístóteles, el problema no radica en las emociones en sí sino en su conveniencia y en la oportunidad de su expresión. La cuestión esencial es ¿de qué modo podremos aportar más inteligencia a nuestras emociones,más civismo a nuestras calles y más efcto a nuestra vida social?"

    Goleman, D. (1996): La inteligencia emocional. Ed. kairós: Barcelona.

    Filmean Lourdesek adimen emozionala altuagoa eta hobeagoa da; aldiz kazetariaren ustetan bere CI altukoa da, eta bestearena, Lourdesena, CI baxukoa dela pentsatzen du.

    Aztertu ditzagun:
    (norberan emozioen ezagutza)el conocimiento de las propias emociones.
    (emozioak kontrolatzeko gaitasuna)la capacidad de controlar las emocioens
    (norberak bere motibazioa pizteko gaitasuna)la capacidad de motivarse uno mismo
    (besteen emozioetan errekonozitzeko gaitasuna)el reconocimiento de las emociones ajenas.
    (harremanen kontrola)el control de las relaciones.

    http://www.atzegi.org/modulos/usuariosFtp/conexion/imagenes4195A.jpg

    “Existe una clara evidencia de que las personas emocionalmente desarrolladas, es decir, las
    personas que gobiernan adecuadamente sus sentimientos, y asimismo saben interpretar y relacionarse efectivamente con los sentimientos de los demás, disfrutan de una situación
    ventajosa en todos los dominios de la vida, desde el noviazgo y las relaciones íntimas hasta la compresión de las reglas tácitas que gobiernan el éxito en el seno de una organización.
    Las personas que han desarrollado adecuadamente las habilidades emocionales suelen sentirse más satisfechas, son más capaces de dominar hábitos mentales que determinan la productividad. Quienes, al contrario, no pueden controlar su vida emocional, se debaten en
    constantes luchas internas que socavan su capacidad de trabajo y les impiden pensar con la suficientes claridad.”


    Zein laguntza mota jaso daitezke?


    Nolako laguntzak du eragin baikorra eskola inklusiboa indartzeko orduan?


    Zein neurri hartuko dugu aniztasunari erantzunez? orokorrak eta espezifikoak badira, ezagutzen?


    Hezkuntza sisteman zein laguntza ezagutzen dituzu barne zein kanpo?


    Badu eraginik arreta goiztiarrak? laguntzak eta baliabideak izateko sortutako erakunde eta elkarteek badute zeresanik? Adimen emozionala eta CI (Koefiziente intelektuala)badakizu zer bait?

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